reizen is niet hetzelfde als vakantie

8 december 2017 - Krabbendam, Nederland

papa vanavond gaan we op vakantie zegt Duncan vanmorgen om zes uur opgewonden! nee Dunc vanavond begint onze reis, dat is anders dan vakantie houden. oh wat is reizen dan papa, het doel van een reis is om elke dag weer verrast te worden van alle mooie dingen die je nog nooit hebt gezien of meegemaakt, nieuwe mensen ontmoeten, nieuwe geuren, geluiden en nog veel meer. nu ben ikzelf al een aantal keer in Afrika geweest maar nu gaat het gehele gezin mee om voor een maand door een gedeelte van Kenia te reizen, dat gaan we doen in een Toyota landcruiser die voor ons klaar staat in Nairobi, Shane en ik weten wel wat het een beetje inhoud maar wat is de rest van mening, dat is voor papa best wel een beetje spannend. maar goed de tassen staan gepakt om 22.00 take off met de A 380-800 opzich al een heel avontuur, ik hoop dat jullie mede gaan genieten van onze reisblog en dat we je een beetje mee op reis nemen. Karibu kenya

1. Cor en Tike Engelbracht:
    8 december 2017
    We wensen jullie een hele goede vlucht met de A 380-800 en een mooie reis door Kenia!
  2. AJ:
    Yo Gap and family. Enjoy the trip. Veel plezier 👊🏻👊🏻
  3. Muriel:
    8 december 2017
    Goede vlucht en een hele mooie reis gewenst!
  4. Laurens Lieshout:
    8 december 2017
    Ga genieten met z'n vijven! Veel plezier en geniet van jullie vakantiereis! 😉
  5. Margo:
    8 december 2017
    Pas op zwarte pieten! Ze zijn echt.
  6. Rineke Gronert:
    Have a good time
  7. Yvonne Cappel:
    8 december 2017
    Goede vlucht en maak er onvergetelijke reis van met zijn allen!
  8. Sander en Marjon:
    8 december 2017
    Wat een avontuur! Geniet ervan met elkaar!
  9. Gert en Sas:
    8 december 2017
    Veel memorabele momenten creëren ;-)
    Have fun!
  10. Marjon:
    9 december 2017
    heel veel succes hopelijk vinden de kids het t gek mooi.
  11. Niels velden:
    9 december 2017
    Wauw echt te gek voor jullie hoor! Vergeten de kinderen en jullie natuurlijk je hele verdere leven niet meer. Ik ga het volgen en super benieuwd naar al jullie ervaringen en avonturen. Gr Niels
  12. Caroline Prijden:
    9 december 2017
    Veel plezier geniet ervan!
    Geweldig om met het gezin te doen.
    X caroline
  13. Yvonne:
    Heel veel plezier!
  14. Robert:
    Vooral genieten daar!!!!!
  15. Anita:
    9 december 2017
    Goede vlucht gehad? En nu een start in een totaal andere wereld. Ben heel benieuwd naar jullie belevenissen. Heeeeel veel reis plezier!!!
  16. Rineke Gronert:
    10 december 2017
    Groetjes voor Bob
  17. Rini ten Velden:
    11 december 2017
    Wij zijn er vaak geweest. Genieten van 's morgens tot 's avonds. 1 tip ga nooit zonder water op stap.
  18. Maarten:
    12 december 2017